Headlines News :
Home » » Terima kasih atas bantuan, doa kepada Presiden PAS

Terima kasih atas bantuan, doa kepada Presiden PAS

Written By zabidi on Monday 9 June 2014 | 09:07

KUALA LUMPUR: PAS merakam ucapan terima kasih kepada semua pihak yang memberikan bantuan dan sokongan kepada Presiden PAS Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang ketika beliau dirawat ke hospital di Istanbul baru-baru ini.

Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu berkata, PAS menyanjungi keprihatinan yang ditunjukkan kerajaan Turki dan parti Saadat kepada Tuan Guru Abdul Hadi serta semua rakyat Malaysia yang mendoakan kesihatan beliau.

“Presiden Turki Abdullah Gul telah menghantar setiausaha dan beliau telah menelefon presiden sendiri. Terima kasih kepada perhatian baik yang diberikan oleh kerajaan Turki,” katanya pada sidang media di Pejaba Agung hari ini.

PAS juga berterima kasih kepada kerajaan Malaysia dan dutanya di Turki yang telah melawat Tuan Guru Abdul Hadi dua kali ketika dirawat di sana.

“Ucapan terima kasih juga kepada badan-badan antarabangsa dari Turki, Mesir dan London yang membuat kunjungan hormat kepada Presiden PAS.

Begitu juga dengan pemimpin Pakatan Rakyat yang berkunjung ke sana dan mesej-mesej yang dihantar kepada beliau yang berada di Istanbul memberi sokongan yang begitu tinggi kepada beliau,” tambahnya.

Tuan Guru Abdul Hadi yang menerima rawatan di hospital Medipol Universite Hastanesi, Istanbul sejak seminggu lalu dibenar keluar wad semalam.

Doktor menasihatkan beliau berehat beberapa hari sebelum pulang ke Malaysia. -
Share this article :

0 comments:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Markaz Tarbiyyah PAS Kawasan Kubang Pasu, Padang Tok Kesop,06000 Jitra Kedah.

Popular Posts

 
Support : Creating Website |
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2014. PAS Kawasan Kubang Pasu - All Rights Reserved
PANDANGAN DALAM LAMAN INI TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP PAS KAWASAN KUBANG PASU